Start              Zdrowa żywność           Uroda           Psychologia           Porady ekspertów                         Redakcja           Mapa serwisu
         WYBRANE PRZEZ REDAKCJĘ: Agrest jako źródło młodości. Zjedź świeży lub zrób maseczkę na twarz  →
punkt  Problem z anginą latem? To możliwe »

ADAM CHAŁAT
opublikowane: 11.07.2015r. | komentarzy komentarze (2)

Spacer na utrzymanie odpowiedniej sylwetki

margin

spacer

Nie ma w tym żadnej przesady - spacer to także forma wysiłku fizycznego. Regularne wędrówki piechotą po parku oznaczają nie tylko lepsze samopoczucie, ale i zdrowsze życie i mniejszy balast dźwigany na co dzień. Spacer jest najmniej inwazyjny, wielu osobom sprawia dużą satysfakcję i co ważne - nie ma po nim zakwasów.

Spacer jako źródło zdrowia i naturalny antydepresant

Spacerowanie jest doskonałym sposobem na dotlenienie organizmu. Całe ciało nieco przyspiesza, serce bije szybciej, a układ oddechowy musi nadążać za twoimi nogami. Jest to na tyle komfortowa forma aktywności fizycznej, że w zasadzie nie czujesz zmęczenia - w międzyczasie możesz swobodnie prowadzić rozmowę lub podziwiać przyrodę.

Ponadto spacer poprawia także kondycję fizyczną mięśni - od pośladków, przez całe nogi, brzuch i ręce. Do tego pozwala na uregulowanie poziomu cholesterolu we krwi, działa korzystnie na kościec. Ze względu na bezpośredni kontakt ze słońcem, nasze ciało produkuje znaczne ilości witaminy D niezbędnej do prawidłowego rozwoju skóry, włosów i paznokci, a ostatecznie - spacerowanie to komfort wolnego czasu, który odstresowuje po pracy.

Spalasz kalorie - chudniesz!

Naukowcy wskazują, że już nawet 1 godzina dobrego spaceru pozwala spalić jakieś dwieście kilokalorii, co jest równe jednej drożdżówce lub połowie kilograma czereśni. Chcesz lepszych efektów? Znajdź krętą drogę pod górę - gwarantujemy, że przy szybszym kroku możesz zrzucić połowę swojego dziennego obiadu.

,

margin

Ten artykuł komentowali:

użytkownikRed Bull. (komentował 2 publikacje) http://bell-poznan.pl/najlepszy-niewielki-sportowy-sprzet/

Spacerowanie moim zdaniem nic nie rozwiązuje, chyba że ktoś ma rzeczywiście czas na chodzenie w kółko przez 2-3 godziny. W dzisiejszym zakręconym świecie znalezienie 30 min na odpoczynek to trudna sprawa, a co dopiero pomyśleć o pieszych wędrówkach. Lepiej kupić sobie dobre buty do biegania i truchtem podążać po suburbiach. Efekt murowany - lepsze samopoczucie, mniejsza waga i zdrowe serce..

użytkownikTuareg (komentował 1 publikację)

Mi niestety brakuje motywacji do chodzenia i wolę jeździć rowerem. Zdaję sobie sprawę, że na rowerze znacznie mocniej obciążam swoje stawy, ale jakoś nie mogę przekonać się do chodzenia piechotą. Po pierwsze - nuda, po drugie - niewielkie odległości do pokonania i chyba niewielkie efekty jeśli chodzi o samą masę ciała.

 margin

Powinieneś przeczytać też:

oparzenieOparzenie słoneczne. Wskazówki pierwszej pomocy w walce z zaczerwienieniem skóry

publikacja dodana dnia 10.06.2015r. przez autora Michał Kończak

malinySilniejsze serce i sprawny układ krwionośny. Maliny potrafią zdziałać cuda

publikacja dodana dnia 10.06.2015r. przez autora Michał Kończak

aroniaPrzeciwdziałaj nowotworom. Częściej sięgaj po zapomnianą przez wielu aronię

publikacja dodana dnia 12.06.2015r. przez autora Adam Chałat

 

Subskrypcja

sidebaer

rss Kanał RSS

fanpage Facebook

Śledź nas

sidebaer

Ostatnie aktualności

sidebaer

czereśnieCzereśnie pojawiają się na stołach Polaków

 

 

z dnia 16.07.2015r. | komentarze komentarzy (0)

spacerSpacer na utrzymanie odpowiedniej sylwetki

 

 

z dnia 18.07.2015r. | komentarze komentarzy (0)

facetTe witaminy są niezbędne w diecie faceta

 

 

z dnia 09.07.2015r. | komentarze komentarzy (0)

Na TOP'ie

sidebaer

moc minerałów

SPIS DZIAŁÓW W SERWISIE: ZDROWA ŻYWNOŚĆ | URODA | PSYCHOLOGIA | PORADY EKSPERTÓW

activslim

Wszelkie prawa autorskie zastrzeżone © 2015 przez suplementywitaminy.com.pl | redakcja